Naprawy powypadkowe

Zajmujemy się naprawami powypadkowymi łodzi żaglowych, motorowych oraz kamperów.
Jeżeli uszkodziłeś łódź na kamieniach, w porcie, w trakcie transportu skontaktuj się z nami,
poprowadzimy Cię przez skomplikowany proces likwidacji szkody.

Co zapewniamy?

Wyceniamy wartość szkody oraz szacujemy opłacalność naprawy.
Pomagamy w kontaktach z Towarzystwem Ubezpieczeniowym.
Pomagamy przy organizacji transportu.
Pozostawioną u nas łódź przygotujemy do oględzin rzeczoznawcy ubezpieczyciela.
W razie konieczności zaprosimy ubezpieczyciela na dodatkowe oględziny lub wynegocjujemy z ubezpieczycielem zaakceptowanie uszkodzeń ujawnionych w trakcie procesu naprawy (np odsłoniętych po demontażu elementów).
Zapewniamy kompletną dokumentację z naprawy.
Wykonujemy naprawy w formie rozliczeń bezgotówkowych.

Zakres wykonywanych napraw

Naprawa kadłuba
Wymiana śrub
Wymieniana elektryki
Wymieniana silnika
Naprawa lub wymiana pokładu
Naprawa lub wymiana miecza
Naprawa lub wymiana steru kierunku i/lu steru strumieniowego
Naprawa lub wymiana masztu
Naprawa lub wymiana okuć, relingów
Naprawa lub wymiana pokładu

Jak zgłosić szkodę u ubezpieczyciela?

Należy pamiętać, że każdy ubezpieczyciel posiada swoje zasady, które są zawarte w regulaminie danej polisy.
Bezpiecznie jest zgłosić szkodę niezwłocznie, najlepiej z miejsca zdarzenia.
Zwyczajowo można tego dokonać telefonicznie lub za pośrednictwem formularza w internecie.

Zgłoszenia można dokonać na infolinii PANTAENIUS pod numerem +48 58 350 61 35 oraz poprzez formularz na stronie http://www.pantaenius.pl/pl
Zgłoszenia można dokonać na infolinii PZU pod numerem 0 801 102 102 lub +48 22 566 55 55 oraz poprzez formularz na stronie https://www.pzu.pl
Zgłoszenia można dokonać na infolinii WARTA pod numerem 0 801 308 308 lub +48 502 308 308 oraz poprzez formularz na stronie http://www.warta.pl
Zgłoszenia można dokonać na infolinii ALLIANZ pod numerem 224 224 224 oraz poprzez formularz na stronie https://www.allianz.pl
Zgłoszenia można dokonać na infolinii ERGO HESTIA pod numerem 0 801 107 107 lub +48 58 555 55 55 oraz poprzez formularz na stronie https://www.ergohestia.pl
Zgłoszenia można dokonać na infolinii GENERALI pod numerem 913 913 913 oraz poprzez formularz na stronie https://www.generali.pl
Zgłoszenia można dokonać na infolinii BENEFIA pod numerem 0 801 080 300 lub +48 22 212 20 30 oraz poprzez formularz na stronie http://www.benefia.pl
Zgłoszenia można dokonać na infolinii UNIQA pod numerem 0 801 597 597 lub +48 42 66 66 500 oraz poprzez formularz na stronie https://www.uniqa.pl
Zgłoszenia można dokonać na infolinii AXA pod numerem 0 801 200 200 oraz poprzez formularz na stronie https://axa.pl
Zgłoszenia można dokonać na infolinii COMPENSA pod numerem +48 22 501 61 00 oraz poprzez formularz na stronie http://www.compensa.pl
Zgłoszenia można dokonać na infolinii LIBERTY UBEZPIECZENIA pod numerem +48 22 589 95 21 oraz poprzez formularz na stronie https://www.lu.pl
Zgłoszenia można dokonać na infolinii LINK 4 pod numerem +48 22 444 44 44 oraz poprzez formularz na stronie https://www.link4.pl
Zgłoszenia można dokonać na infolinii AVIVA pod numerem +48 22 557 44 44 oraz poprzez formularz na stronie http://www.aviva.pl
Zgłoszenia można dokonać na infolinii PROAMA pod numerem 815 815 815 oraz poprzez formularz na stronie https://www.proama.pl
Zgłoszenia można dokonać na infolinii GOTHAER pod numerem +48 22 469 69 69 oraz poprzez formularz na stronie https://www.gothaer.pl